Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

ΚΑΛΟ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ! ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΒΟΥΤΣΗ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ;


Θα μας τρελάνει ο Γρ. Νιώτης; Τα καημένα τα παιδάκια του 28-30 χρονών που πήγαιναν σ' ένα πολιτικό καφενείο και δεν κατάλαβαν γιατί τους συνέλαβαν!


Τα δύστυχα τα παιδάκια τα παρέσυραν και δεν είχαν καταλάβει τίποτε! Νόμιζαν πως τα μπουκάλια ήταν για ανακύκλωση.. Και σαν έφηβοι που είναι έβλεπαν τα πρώτα τους πορνό, γι' αυτό και έσπευσαν να καταστρέψουν τον υπολογιστή! Από ντροπή μην τους κάνει ντα ο μπαμπάς..


Κι έχει και την Κανέλλη να σου λέει πως κι εγώ έχω μπουκάλια στην κουζίνα μου!! Τί είμαι, τρομοκράτισσα; Και μάλιστα τις χλωρίνες και τα καθαριστικά τα έχω 4 -4 ...


-Όχι Λιάνα μου... Εσύ είσαι καθαρή! Χρόνια τώρα!


Ενώ τα έγκριτα κανάλια που πριν μια εβδομάδα έβγαζαν την κόρη του Μητσοτάκη Τσίμα Τσίμα με τον Σαμαρά στις εκλογές, τώρα κάνουν τις πάπιες!!

Κουβέντα για τις καταστροφές που έγινα!!!

Σου λέει δεν είναι όπως πέρυσι!! Άρα ο άχρηστος Παυλόπουλος παρέδωσε στον μέτριο Χρυσοχοίδη!!!

Δηλαδή αφού δεν ξανακάηκε ότι έμεινε άκαυτο είναι μεγάλη επιτυχία!

Μπράβο Μιχάλη είσαι καλύτερος από έναν ΑΧΡΗΣΤΟ!!! Μπράβο Μιχάλη! Ήταν λίγα τα επεισόδια!!

Γι' αυτό είσαι σ' αυτή τη θέση! Για να είναι λίγα τα επεισόδια και να μας θυμίζεις πόσο άχρηστος είναι ο Παυλόπουλος! Αυτό ήταν και το μεγάλο μας πρόβλημα!!!

http://sinagermos.blogspot.com/2009/12/blog-post_6222.html




Δεν υπάρχουν σχόλια: