Τετάρτη, 13 Ιανουαρίου 2010

Προσφυγή στο Ευρωκοινοβούλιο από Βουλευτές του ΛΑ.Ο.Σ για τα άδικα τέλη κυκλοφορίας

Δελτίο Τύπου

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΥΠΟΥ & Μ.Μ.Ε.

Αθήνα, 13/01/2010

Προσφυγή στο Ευρωκοινοβούλιο από Βουλευτές 
του ΛΑ.Ο.Σ για τα άδικα τέλη κυκλοφορίας

Οι Βουλευτές του ΛΑ.Ο.Σ Γ. Ανατολάκης (Β΄ Πειραιώς), Η. 
Πολατίδης (Σερρών) και Κ. Αϊβαλιώτης (Β΄ Αθηνών-
Εκπρόσωπος Τύπου ΛΑΟΣ) προσέφυγαν στην Επιτροπή 
Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στις Βρυξέλλες 
για τα άδικα τέλη κυκλοφορίας με τα οποία επιβαρύνονται 
οι Έλληνες πολίτες και ζητούν την άμεση συζήτηση του 
θέματος από την ολομέλεια της παραπάνω Επιτροπής. 
Το κείμενο της Προσφυγής των 3 στελεχών του ΛΑΟΣ 
είναι το εξής: 


Επιτροπή Αναφορών (Committee on Petitions) του 
Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
Βρυξέλλες

Αξιότιμες Κυρίες και Κύριοι Ευρωβουλευτές,

Η νεοεκλεγείσα Ελληνική κυβέρνηση αποφάσισε - 
αιφνιδιαστικά και εντελώς αναπάντεχα - να μην συνεχίσει 
το μέτρο της απόσυρσης των παλαιών ΙΧ το οποίο είχε 
καθιερώσει η προηγούμενη κυβέρνηση. Παράλληλα 
αποφάσισε να επιβάλει τέλη κυκλοφορίας ("taxes de 
circulation") τα οποία είναι δυσβάσταχτα για τους Έλληνες 
πολίτες, με αποτέλεσμα να καταθέτουν κατά χιλιάδες τις 
πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους.

Αποτέλεσμα της μη εφαρμογής του προγράμματος 
απόσυρσης οχημάτων (με παροχή κινήτρων σε αυτούς 
που αποσύρουν τα πεπαλαιωμένα οχήματά τους) είναι να 
παραμείνουν στην κυκλοφορία χιλιάδες ρυπογόνα 
αυτοκίνητα, οι πολίτες που είχαν προγραμματίσει την 
απόσυρση των παλαιών αυτοκινήτων τους και την αγορά 
καινούργιων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας να έχουν 
απελπιστεί, ενώ παράλληλα χιλιάδες θέσεις στάθμευσης 
στις μεγάλες ελληνικές πόλεις μένουν κατειλημμένες από 
σαράβαλα τα οποία οι ιδιοκτήτες τους κρατούσαν επί 
χρόνια περιμένοντας να καθιερωθεί το μέτρο της 
απόσυρσης. Τώρα πλέον ο Έλληνας πολίτης δεν έχει 
απολύτως κανένα κίνητρο για να αποσύρει το ρυπογόνο 
ΙΧ το οποίο κατέχει και επιπλέον επιβαρύνεται με 
υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι 
όχημα έτους κατασκευής 2008 με ιπποδύναμη 180 ίππων 
και αξίας αγοράς στην Ελλάδα σχεδόν 70.000 ευρώ 
πληρώνει 187 ευρώ ως τέλη κυκλοφορίας ενώ όχημα 
1400 (με καταλύτη) κατασκευής 1993, σημερινής αξίας 
περίπου 800 ευρώ και με ιπποδύναμη 80 ίππων 
πληρώνει 382 ευρώ(!), ενώ όχημα 40 ετών με μηχανή 
2000 κ.εκ. και αξία 1000 ευρώ επιβαρύνεται με πάνω από 
1000 ευρώ τον χρόνο(!).

Παρακαλούμε θερμώς να έρθει προς συζήτηση σε μια 
από τις επόμενες συνεδριάσεις της Επιτροπής σας το 
παραπάνω ζήτημα και θα θέλαμε να ενημερωθούμε 
εγκαίρως ώστε να παρευρεθούμε στις Βρυξέλλες και να 
εκθέσουμε την τους λόγους για τους οποίους θεωρούμε 
την απόφαση αυτή άδικη, κάτι που έχει οδηγήσει σε 
αγανάκτηση εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες πολίτες.


Με εκτίμηση

Κ. Αϊβαλιώτης
Βουλευτής Β΄ Αθηνών 

Η. Πολατίδης
Βουλευτής Σερρών

Γ. Ανατολάκης
Βουλευτής Β΄ Πειραιώς

Δεν υπάρχουν σχόλια: